Reparasjon av baklys/backlight i Raymarine E80 Classic og E120 Classic (produsert 2005-2010)
OBS! Dersom reparasjon ikke lar seg gjennomføre, vil du fremdeles bli trukket fullt ut pga. delene ikke kan loddes ut igjen og fremdeles garanteres for videresalg.
Er printkort alvorlig skadet på grunn av varme eller overslag, kan ikke enheten repareres og arbeid avsluttes. Du vil da bare bli fakturert for medgått tid og evt. returfrakt.
Garanti
- Garanti for reparasjon: Ingen
- Garanti for komponenter: 3 mnd.
Unngå forsinkelser!
- Fyll ut detaljer om produktet i kommentar feltet ved utsjekk/betaling. Få med Type og serie nummer (bak på produktet eller bak frontramme). Står normalt på egen lapp på produktet.
- Ved bruk av Bedriftpakke, blir den utlevert til oss direkte.
- Ved bruk av Norgespakke, husk å fyll inn dette mottaker mobilnummer: (+47) 900 23 308 slik at vi kan hente pakken raskere.
Vi anbefaler at dere sender oss pakkens sporingsnummer etter at dere har sendt pakken. Send til service@brommeland.no
OBS! Brukerdata kan gå tapt i forbindelse med reperasjon. Vi tar ikke backup av disse data.
Innsending.
- Ved bruk av Bedriftpakke så blir den utlevert til oss direkte.
- Ved bruk av Norgespakke husk å fylle inn vårt mobilnummer (+47) 900 23 308 slik at vi får beskjed om at vi kan hente pakken.
Vi anbefaler at dere sender oss pakkens sporingsnummer etter at dere har sendt pakken. Send sporing til service@brommeland.no
Betaling.
- Kan ikke produktet repareres og kunde kjøper nytt erstatningsprodukt så refunderes beløpet og defekt enhet kasseres lokalt. Returfrakt på nytt produkt dekkes av kunde.
- Om produktet ikke blir i orden ved bytte av høyspennings del i backlight, så vil fremdeles reparasjonen måtte betales fullt ut.
- Hvis backlight kaldkatodene (lysrørene) er defekt så kan ikke de byttes (leveres ikke). Disse ryker veldig sjeldent, men kan ikke sjekkes før høyspennings delen er utbedret. Hvis de er defekt så vil fremdeles hele beløpet trekkes i og med at høyspenningsenheten er blitt reparert (produktet vil da fremdeles ikke fungere).
IKKE send med løst tilbehør slik som:
- Soldeksel
- Kartbrikke / lagringsbrikke (sendes kun med om det er misstanke til feil relatert til kart)
- Festeskruer
- Fester / Bøyler
- Forlengere
- Kabler
- Festerammer
- Adaptere
Kunde har selv ansvar for at tilbehør fjernes før innsending.
Tilbehør vil ikke bli erstattet av Brommeland Elektronikk AS dersom dette mot formodning skulle komme bort.
- - Varer med stor vekt og- eller store størrelser (slik som: Raymarine C og E Classic skjermer vil bli etterfakturert frakt omkostninger)