OBS! En forundersøkelse pr. enhet! Sendes flere enheter, da skal flere forundersøkelser bestilles.
- - Varer med stor vekt og- eller store størrelser (slik som: radar antenner, drivenheter, pumper, 9" eller større skjermer og lignende vil bli etterfakturert frakt omkostninger)
Unngå forsinkelser!
Fyll ut detaljer om produktet i kommentar feltet ved utsjekk/betaling. Få med Type og serie nummer. Står normalt på egen lapp på produktet.
NB! Brukerdata kan gå tapt i forbindelse med reperasjon, legg til "Backup av brukerdata" (se nede på siden) dersom du ønsker kopi (minnekort) av disse.
Innsending:
Ved bruk av Bedriftpakke, blir den utlevert til oss direkte.
Ved bruk av Norgespakke, husk å fyll inn dette mottaker mobilnummer: (+47) 900 23 308 slik at vi kan hente pakken raskere.
Vi anbefaler at dere sender oss pakkens sporingsnummer etter at dere har sendt pakken. Send til service@brommeland.no
Betaling.
Er produktet under garanti?
For å kunne utføre garantiarbeide så trenger vi kopi av kjøpskvittering. Send til oss på epost eller legg ved produktet.
Dersom utstyret ble levert med ny båt, få med så mye info som mulig. Dette kan være:
- Kjøpskvittering til sluttbruker
- Dato for kjøp
- Dato da det feilet
- Båtprodusent som produktet er installert i
- HIN nummer (skrog nr) eller Båtnavn
IKKE send med løst tilbehør slik som:
- Soldeksel
- Kartbrikke / lagringsbrikke (sendes med om det er misstanke til feil relatert til kart)
- Festeskruer
- Fester / Bøyler
- Forlengere
- Kabler
- Festerammer
- Adaptere
Kunde har selv ansvar for at tilbehør fjernes før innsending.
Tilbehør vil ikke bli erstattet av Brommeland Elektronikk dersom dette mot formodning kommer bort.